Forest effect

Forest Effect ziet het behoud van het regenwoud als een maatschappelijk belang maar ook als een zakelijke overeenkomst, waarbij merken, bedrijven, organisaties en individuen worden gemobiliseerd ter bescherming van de groene longen van onze planeet. Forest Effect Fund biedt financiering (eigen vermogen, leningen) aan KMO's die actief zijn in duurzame landbouwproducten.

 

Het ForestEffect Fund biedt financiering (eigen vermogen, leningen) aan KMO's die actief zijn in duurzame landbouwproducten. Wij richten ons op waardeketens in cacao, koffie, noten, fruit en palmolie. Wij streven ernaar om innovatieve bedrijven en managementteams te ondersteunen die de mogelijkheid hebben om duurzaamheid te benutten.

 

In samenwerking met de Positioneringsgroep (strategie) werd de identiteit ontwikkelt.

 

Middelen

Visuele identiteit

 

Categorie

Duurzaam

 

DESIGN&KO

  • FOREST EFFECT
  • THE EFFECT OF
    A FRESH LOOK ON
    RAINFOREST CONSERVATION
  • THE EFFECT OF
    ATTRACTING INVESTORS
    WITHOUT SELLING
    YOUR SOUL
  • THE EFFECT OF
    WHY SAVING THE
    RAINFOREST IS A
    SERIOUS BUSINESS
  • THE EFFECT OF
    HOW CREATIVE PARTNERSHIPS
    ACTIVATE YOU
    TO PARTICIPATE
  • THE EFFECT OF
    WHAT WE CAN DO
    TO INVEST IN
    RAINFOREST CONSERVATION

MENU

 

 

 

06-282 201 68

 

 

Copyright © 2015 designandko.nl

Forest effect

Forest Effect ziet het behoud van het regenwoud als een maatschappelijk belang maar ook als een zakelijke overeenkomst, waarbij merken, bedrijven, organisaties en individuen worden gemobiliseerd ter bescherming van de groene longen van onze planeet. Forest Effect Fund biedt financiering (eigen vermogen, leningen) aan KMO's die actief zijn in duurzame landbouwproducten.

 

Het ForestEffect Fund biedt financiering (eigen vermogen, leningen) aan KMO's die actief zijn in duurzame landbouwproducten. Wij richten ons op waardeketens in cacao, koffie, noten, fruit en palmolie. Wij streven ernaar om innovatieve bedrijven en managementteams te ondersteunen die de mogelijkheid hebben om duurzaamheid te benutten.

 

In samenwerking met de Positioneringsgroep (strategie) werd de identiteit ontwikkelt.

 

Middelen

Visuele identiteit

 

Categorie

Duurzaam