Van bulkleverancier naar een food-art uitstraling
De shift van functionele aardappel leverancier naar een inspiratief en innovatief merk waar over de hele wereld gezocht wordt naar de meest exclusieve aardappelrassen.
De afgelopen jaren heeft de aardappelsector een verandering doorgemaakt, waardoor er momenteel vraag is naar meer uiteenlopende rassen en variatie in verpakking en aanbod. De aardappel zelf is weer hip en eigentijds. Jac van den Oord Potatoes laat met de nieuwe huisstijl zien dat het bedrijf is meegegroeid met deze trend en de hedendaagse vraag naar aardappelen!
Jac van den Oord, dé aardappelhandel van Nederland. Met de pay-off ‘Loving Potatoes’ wordt de passie voor het vak en de producten benadrukt, net zoals de smakelijke fotografie en inspirerende qoutes over aardappelen.
Het betreft een gehele metamorfose: Jac van den Oord Potatoes - Since 1918 - is de naam die voortaan prijkt aan de gevel. Dit laat zien dat het bedrijf zich naast het eigen land ook een internationaal karakter heeft.
Zeer opvallend bij de nieuwe uitstraling zijn de foto's van aardappelgerechten en het gebruik van de spreuken, veelal met een knipoog naar aardappelen, die de liefde voor het product versterken. Ook qua kleurgebruik is er veel veranderd: het oude pallet heeft plaats gemaakt voor een drietal basiskleuren: zwart, oker en blauwgroen.
Hoe het merk Jac van Oord met zijn tijd mee is gegaan kun zien aan alle leuke vlogs van de aardappelmeisje op youtube. → Ga naar een vlog.
Middelen
Corporate identiteit, fotografie en artdirection, Short copy, signing, webdesign, beursstands, geveldesign, vlaggen, trailers, banieren.
Categorie
Dientsverlening
DESIGN&KO
MENU
Van bulkleverancier naar een food-art uitstraling
De shift van functionele aardappel leverancier naar een inspiratief en innovatief merk waar over de hele wereld gezocht wordt naar de meest exclusieve aardappelrassen.
De afgelopen jaren heeft de aardappelsector een verandering doorgemaakt, waardoor er momenteel vraag is naar meer uiteenlopende rassen en variatie in verpakking en aanbod. De aardappel zelf is weer hip en eigentijds. Jac van den Oord Potatoes laat met de nieuwe huisstijl zien dat het bedrijf is meegegroeid met deze trend en de hedendaagse vraag naar aardappelen!
Jac van den Oord, dé aardappelhandel van Nederland. Met de pay-off ‘Loving Potatoes’ wordt de passie voor het vak en de producten benadrukt, net zoals de smakelijke fotografie en inspirerende qoutes over aardappelen.
Het betreft een gehele metamorfose: Jac van den Oord Potatoes - Since 1918 - is de naam die voortaan prijkt aan de gevel. Dit laat zien dat het bedrijf zich naast het eigen land ook een internationaal karakter heeft.
Zeer opvallend bij de nieuwe uitstraling zijn de foto's van aardappelgerechten en het gebruik van de spreuken, veelal met een knipoog naar aardappelen, die de liefde voor het product versterken. Ook qua kleurgebruik is er veel veranderd: het oude pallet heeft plaats gemaakt voor een drietal basiskleuren: zwart, oker en blauwgroen.
Hoe het merk Jac van Oord met zijn tijd mee is gegaan kun zien aan alle leuke vlogs van de aardappelmeisje op youtube. → Ga naar een vlog.
Middelen
Corporate identiteit, fotografie en artdirection, Short copy, signing, webdesign, beursstands, geveldesign, vlaggen, trailers, banieren.
Categorie
Dientsverlening