Een dynamische identiteit in de sierteelt
Voor JBB Packaging hebben we een dynamische identiteit ontwikkelt waarbij we gebruik hebben gemaakt van de veelkleurigheid en gerelateerde beelden van de sierteelt, de innovatie als packaging specialist, de papiersoorten en interieurstijlen.
De naam JBB kwam oorspronkelijk van Jan is Back in Business naar een idee van de de oprichter Jan van Bergenhenegouwen. Een nieuwe naam bedenken wast absoluut niet aan de orde en JBB als naam moest gehandhaafd blijven.
De letters JBB hebben we gebruikt in de verbale identiteit zoals: Je beste bezit, Jij bent belangrijk of Je merk begint bij beleving. Hierdoor krijgt het merk meer persoonlijkheid in klank, kleur en waarde.
Middelen
Corporate identiteit, fotografie, signing, webdesign, beursstands, kalender, tassen, geveldesign, vlaggen, banieren.
Categorie
Dientsverlening
DESIGN&KO
MENU
Een dynamische identiteit in de sierteelt
Voor JBB Packaging hebben we een dynamische identiteit ontwikkelt waarbij we gebruik hebben gemaakt van de veelkleurigheid en gerelateerde beelden van de sierteelt, de innovatie als packaging specialist, de papiersoorten en interieurstijlen.
De naam JBB kwam oorspronkelijk van Jan is Back in Business naar een idee van de de oprichter Jan van Bergenhenegouwen. Een nieuwe naam bedenken wast absoluut niet aan de orde en JBB als naam moest gehandhaafd blijven.
De letters JBB hebben we gebruikt in de verbale identiteit zoals: Je beste bezit, Jij bent belangrijk of Je merk begint bij beleving. Hierdoor krijgt het merk meer persoonlijkheid in klank, kleur en waarde.
Middelen
Corporate identiteit, fotografie, signing, webdesign, beursstands, kalender, tassen, geveldesign, vlaggen, banieren.
Categorie
Dientsverlening