Bridging the gap
Samen met Studio Lammert Jonkman werden we gevraagd om mee te denken over de jaarlijkse conferentie van Knowledge Platform Security & Rule of Law (KPSRL).
De jaarlijkse conferentie van dit jaar vond plaats op 10 oktober 2019 in het COMM te Den Haag. Het thema dit jaar was ‘Bridging the Gap’. Waar zitten de gaten/hiaten tussen ambitie voor de sector veiligheid en de rechtsstaat en hoe werkt dat nou eigenlijk. Die dag ging het over:
Samenwerking & Macht
We moeten samenwerken, maar we erkennen niet altijd machtsongelijkheid
Leren & Innovatie
De beste manier om te leren kan zijn door falen; het vereist risico & investering
Retoriek & Beleid
SRoL-beleidsretoriek weerspiegelt visie en ambitie, maar het beleid en de praktijk schieten vaak tekort.
Naast de branding van het event bedachten we samen met KPSRL fysieke interactieve elementen waarbij de genodigden werden uitgedaagd om ermee aan de slag te gaan om uiteindelijk data (kennis) te verzamelen voor het platform. We gebruikten veel dozen, als metafoor voor de kennisvergaring van het knowledge platform.
Middelen
Interactieve elementen, signing, banieren, digital branding.
Categorie
Dienstverlening
Bridging the gap
Samen met Studio Lammert Jonkman werden we gevraagd om mee te denken over de jaarlijkse conferentie van Knowledge Platform Security & Rule of Law (KPSRL).
De jaarlijkse conferentie van dit jaar vond plaats op 10 oktober 2019 in het COMM te Den Haag. Het thema dit jaar was ‘Bridging the Gap’. Waar zitten de gaten/hiaten tussen ambitie voor de sector veiligheid en de rechtsstaat en hoe werkt dat nou eigenlijk. Die dag ging het over:
Samenwerking & Macht
We moeten samenwerken, maar we erkennen niet altijd machtsongelijkheid.
Leren & Innovatie
De beste manier om te leren kan zijn door falen; het vereist risico & investering
Retoriek & Beleid
SRoL-beleidsretoriek weerspiegelt visie en ambitie, maar het beleid en de praktijk schieten vaak tekort.
Naast de branding van het event bedachten we samen met KPSRL fysieke interactieve elementen waarbij de genodigden werden uitgedaagd om ermee aan de slag te gaan om uiteindelijk data (kennis) te verzamelen voor het platform. We gebruikten veel dozen, als metafoor voor de kennisvergaring van het knowledge platform.
Middelen
Interactieve elementen, signing, banieren, digital branding.
Categorie
Dienstverlening